15 minuter, en kvart..

God morgon!
15 minuter har tillbringats till att göra en sketen liten frukost till mig själv.. Pelle drog iväg för nån timme sen till Sättna med Martin. Jag hade inte en tanke på frukost då, så nu fick jag stå mitt kast.. Fattar ni.. 15 minuter, då har jag åstadkommit 3 hårdbrödsmörgåsar med smör o ost, ett glas oboy (öppning av mjölk...) o kaffe.. herregud..
Snälla alla ni, kan ni inte prova på att köra allt med vänsterarmen en dag? Ni kan inte använda högern, utan ALLA vardagsgöromål ska göras med vänster.. det är svårare än vad man tror..

Igår försökte jag öppna en troccaburk, det gick inte.. Haha det är ju så man skrattar vad löjligt det är asså.

Värken kommer o går som den vill.. Igår fick jag jäkligt ont, jag tog en alvedon o fick lägga migg ett tag. Inte så roligt =( Men i övrigt måste jag säga att det går jäkligt bra. Men jag är ju som sagt van numera =)
Jag är helt övertygad om att jag inte hade varit på lika bra humör om jag hade haft gips..

Förresten, igår blev jag bjuden på lunch av Tompa o Peter. Det var trevligt =) Jag har sån tur som har vänner som rastar mig lite då o då =) hihi

Nu ska jag ta en värktablett o äta mina hårdbröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0