10-1

Japp ni läste rätt... 10-1 vann flicklaget med idag!! Herregud vad mina små tjejer vad duktiga! Verkligen en underhållande fotboll. Värsta bra passningsspelet, allt var helt perfekt! Man blir verkligen stolt som tränare efter en sån här match!!
Jodeladi jodeladi hoppsan vilken dag =) Jag dansar på moln här hemma o har skrytit för Pelle hur duktiga mina tjejer var =) Absolut den bästa matchen i år!!

Jaja nog om det, hihi..
Är det nån som vill köpa supersmarta källsorteringskassar?
Jag köpte direkt en för pant. Supersmidigt med handtag och att den går att skölja ur... Sen är det knäppknappar i sidorna på de 4 mindre kassarna så man kan sätta ihop dem 2 o 2 eller alla 4.
Endast 150 kr för två stycken pantkassar, och 150 kr för 4 st källsortering. Jäkligt billigt måste jag säga...
Om inte just du vill ha en så kanske du känner nån som vill ha. Snälla hjälp mig att sälja några stycken, pengarna går till Alnö IF. =)

 






Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi är intresserade!

2009-06-06 @ 14:50:46
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag kan ta fyra st källsorteringsar

2009-06-06 @ 21:00:39
Postat av: Jossan

Källsortering är väl det vi var mest ute efter =)

2009-06-06 @ 21:12:42
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0