Herregud..

Ojojoj vad länge sen jag uppdaterade nu.. det måste bli bättring på det här..
Tyvärr kan jag inte lova något förrän nästa vecka för hela den här helgen från o med imorgon så drar jag iväg med mina tjejer o spelar mittnorden cup!

Hmm vad har hänt sen sist då?
Massa födelsedagskalas har det varit, middagar, träningar/matcher m.m.
Jag ska lägga ut lite bilder vid ett senare tillfälle, för just nu hinner jag inte =)

Grattis i efterskott till : Fanny, Oskar, Nette, Julia, Ubbe o Anna!!!!
O grattis i förskott till Ellen som fyller år på söndag!

Önska oss lycka till på cupen nu!
Kramar i massor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till i cupen!!! Är det två lag anmälda?

2009-07-29 @ 20:25:07
Postat av: Camilla

Hej ja det är två lag anmälda =) Hoppas att båda går långt och att de möts i finalen =)

2009-07-30 @ 00:46:21
URL: http://milla83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0