Grillning m.m.

Jaja nu har jag fått många som sagt/skrivit till mig att jag måste uppdatera så det är väl dax =)

I onsdags hade vi grillning med damlaget. Vi höll till på släda. Johanna o jag delade på ett korvpaket som tyvärr gick till spillo senare på kvällen =P
Vi spelade kubb, helt hysteriskt och hade charader. En jättetrevlig kväll med gott sällskap o 2 liter vin!?!?!

Dagen efter fyllde mitt ♥ Pelle 28 år så då hade vi kalas här hemma. Jag var lite trött på förmiddagen men vid 4-5 var jag redo att göra tårta o ta tag i alla bestyr =) Nästan alla kom samtidigt så det blev lite trångt här hemma. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum =)

På fredagen så kom Jennie o Björn o grattade Pelle i efterskott o sen på kvällen så hade jag första träningen med mina små tjejer =)  Jag har faktiskt saknat dem! Det är roligt att träningarna är igång igen. Om 2 veckor är det MittNorden Cup, det ska bli spännande!
Efter träningen åkte jag ner till hamnen för att umgås med mina kära vänner. Vi grillade, lyssnade på musik o bolltrollade =)

Idag har det inte hänt speciellt mycket, Pelle har jobbat eftermiddag o vi sov ovanligt länge imorse... Jag har varit på 14 års kalas hos min kusin, "farmor" hade gjort jättegod tårta =)
Imorgon fyller min syster Jeanette 22 år. Herregud, alla blir så gamla.. betyder det att jag oxå blir äldre?

Pelle o jag har haft två riktigt mysiga kvällar på vår ballis. Spelat lite mysig musik, tänt ljus o bara njutit av sommarnätterna, det har varit en härlig doft ute tycker jag. Det luktar lixom sommar =)

Bjussar på lite kort...

     
     
     
     
     
     

     

     

Kommentarer
Postat av: Houshang Vaan Der Hilton

Grymmt roligt med snygga Sundsvallsbloggare!

2009-07-22 @ 14:12:49
URL: http://vaanderhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0