Vet varken ut eller in?

Idag har jag fått två brev från sjukhuset.

Det ena är från Dr M.K, min senaste läkare, som säger att jag så snart som möjligt ska få träffa handkirurgen M.W.
Det andra brevet är en kallelse till ortopedmottagningen till Dr C.B, 19/2 kl 13.30.

Jag blir lite förvirrad när det står på M.Ks brev att jag kommer få vänta och sen när jag öppnar det andra så är det en kallelse, fast inte till handkirurgen?

Vad händer? Finner inga ord.. Inget nummer som man kan ringa till o fråga heller..

Kommentarer
Postat av: Anna

De verkar ju ha koll på sjukhuset...><

2009-01-27 @ 16:34:42
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Mia

Vännen det är ju som vanligt då, dom vill ju inte att vi ska kunna nå dom.kram

2009-01-27 @ 18:29:21
Postat av: Anonym

Han på ortopeden har han ett utlänskat namn?? Han ä inte bra för han fick ja å ja fick betala 300 för sju minuter så ja väntar på en annan läkare.

kram

2009-01-27 @ 18:30:35
Postat av: E

Sjukvården i ett nötskal...;D

2009-01-27 @ 19:33:44
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja när L kom så fick jag ju varken barnbidrag eller föräldra penning på 3 månader, tur jag gifte mej rikt =P



Men man blir ju irriterad, när dom haft samma problem så pass länge är det kanske dax att fundera på om man kanske ska åtgärda det...



det kan ju inte vara meningen att folk ska vänta på pengar i flera månder för all framtid..

Jag menar, folk kommer ju alltid att vara i behov av f-kassan...

2009-01-27 @ 19:41:29
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Jo

Glömde skriva vem d va ifrån ;)



Han på ortopeden har han ett utlänskat namn?? Han ä inte bra för han fick ja å ja fick betala 300 för sju minuter så ja väntar på en annan läkare.

kram



2009-01-28 @ 10:11:35
Postat av: Catarina

Satt och sökte på arm i gips och kom till din blogg. Min historia är ganska lik din. Jag hoppas verkligen att du har fått göra magnetkameraundersökning! Jag fick göra det efter läkaren äntligen tog mig på allvar. 70% av hela ledbandskomplexet är trasigt så nu väntas operation och helarmsgips i 6 veckor. Stå på dig och lycka till!

2009-02-11 @ 11:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0