Tandvärk..

Igår fick jag åka till tandläkaren efter jobbet för att jag hade sån grym tandvärk..
Det var en inflammation/infektion (vet inte skillnaden) i visdomstanden.. Gaahhhh!!
Fick antibiotika o blir det inte bättre så kanske jag måste dra den.. Neeeej jag vill inte.. Har fått lite skräck för tandläkaren så här på äldre dar =)

När jag kom hem så var det bara att packa fotbollstrunken för att åka iväg till Nordic. Träningen var rolig, vi spelade bara. Imorgon är det cup i Nordic så då måste vi vara på tårna =) Om vi vinner cupen så får vi spela i inomhusligan som snart drar igång. Hoppas hoppas hoppas!!!

När jag kom hem från träningen så hade Jennie lagat mat till Pelle o mig. Kycklinggratäng, mums!
Sen såg vi på Let´s Dance. I LOVE MORGAN!! Han ska vinna!!
Sen blev det nattning, skulle ju upp o jobba idag. Jag började kl 7, fasen det är så jobbigt att kliva upp när Pelle får ligga kvar i sängen.. =( Jag vill oxå SOOOOVAAAAA!!
Jag håller nästan på att nicka till nu, jag är så trött. Det blev kaos på jobbet idag.. Kaffemaskinen slutade fungera.. Vi fick göra lattar o espresso till varenda gäst.. *suck*

Nu ska jag ta en power-nap...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0