Tamt..

Nu var det verkligen tamt med kommentarerna? Finns det verkligen inget att kommentera i mina inlägg?
Att få kommentarer är ju bland de roligaste med allt bloggande...

Hur som helst..
Nu har jag sett på Let´s Dance. Blondinbellas steg har tystnat. Jag fattar inte hur Kitty, George, Hasse, C.J o Elisabet kan vara kvar..
Nog för att jag själv hejjade o röstade på Peppe Eng när han var med för några år sen, men han var ta mig tusan bättre än alla de ovannämda tillsammans =)

Jag tycker att Laila o Morgan är bäst!
Vem tycker du är bäst/sämst?
Så, nu fick ni en fråga, kanske blir lättare att kommentera då? =)

Nu ska vi se på Madagaskar 2. Tjillevippen!

   

Kommentarer
Postat av: engan

godmorgon! du och dina fredagsprogramm =) uppe tidigt är jag, blir lätt så om man somnar strax efter 22 en fredagkväll =) kram

2009-01-24 @ 08:14:46
Postat av: Pölen

Hej tjejen, det var kul att träna i går =)

Lite träningsvärk har man men det försvinner på morgondagens träning.

Ser inte på let´s dance så det blir ingen kommentar från mig.

2009-01-24 @ 10:45:30
URL: http://pernixxon.blogg.se/
Postat av: evy

Laila är lätt bäst! :D haha

2009-01-24 @ 15:16:31
URL: http://evelinaahlin.blogg.se/williaams
Postat av: Anna E.

Säger som Pöl att det tyvärr inte är ett program som jag ser på så det blir ingen kommentar från mig men Laila kan jag tänka mig har de rätta movesen :)

Syns på träningen imorgon.

Kram kram

2009-01-24 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0