Power Yoga

Igår blev det sent, vi la oss inte förrän vid 3 på natten.
Det ångrade jag imorse.. Jag hade ställt klockan på 09.00, snoozade till halv 10 o sen fick jag panik! =)
Kl 10 skulle jag hämta Jennie o sen skulle vi på Power Yoga.
Det blev ingen frukost, bara vatten...
Yoga gick bra. Det känns som man får en härlig start på dagen!
Sen åkte vi till Willys o storhandlade, i 1 timme!!! Vette fasen hur det kunde ta så lång tid.. 6 kassar blev det och som vanligt så snittade varje kasse 200 kr. Nu är jag fattig...

Väl hemma o varorna inpackad i kyl o frys, så satt jag mig för att se på skidskytte. Ferry vann!
Efter det blev jag galet trött! Jag var tvungen att lägga mig o sova i 3 timmar.
Tjejerna ville att jag skulle följa med på aveny o se på våra favoriter Ständut Blakk, men jag orkade inte..
Antingen börjar jag bli sjuk, eller så är kroppen trött efter all träning. Den här veckan har varit ganska hård!
Nu var det några timmar sen jag vaknade, men jag känner mig fortfarande helt slut i kroppen.. Jag känner den tröttheten som man kan känna efter man har varit o simmat.
Det blir nog en tidig kvällning.. Jag ska gå o koka lite kaffe nu o se om jag blir nå piggare..

Söndag: 1 timme fotbollsträning med löpning
Måndag: 45 min styrketräning
Tisdag: 75 min fysträning, ben, mage, kondition
Fredag: 1 timme fotboll, 30 min löpning
Lördag: 75 min Power Yoga

Kommentarer
Postat av: ida

sv: Haha ja där ser man ;) själv sa pappa ifrån till det namnet! då blev det Ida istället :)

2009-01-24 @ 21:12:41
URL: http://aboutiida.blogg.se/
Postat av: E

Oj vad du tränar tjejen, borde ta tag i mitt liv snar jag med. För det är ju kul. Skönt att storhandla även om det svider i plånkan ;-D

2009-01-24 @ 23:02:04
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Pölen

Var tränar du power yoga?

ja jag ska träna när jag kan....

2009-01-25 @ 09:06:31
URL: http://pernixxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0