Kan inte sova...

Nu har jag gett upp..
Jag har legat 2 timmar i sängen o vändit o vridit på mig, jag har svettats, jag har grubblat, jag har klivit upp o duschat, lagt mig o funderat o nu ger jag upp..
Nu sitter jag här. Vad har jag funderat på? Allt mellan himmel o jord.
Varför kan jag inte somna? Har det hänt nått? Kommer det hända något imorgon? Åhh.. varför kan jag inte sova?

Jag vill sova, jag känner mig trött i kroppen, men klarvaken i skallen. Imorgon ska jag upp tidigt oxå.. om 5 timmar närmare bestämt.. Jag behöver sova NU!!

Kommentarer
Postat av: E

FY FY jag hatar den känslan måste jag säga, hoppas att du fick sova lite...Jaså? Du är också N/t fan,sweet och spännande.

2009-01-27 @ 06:23:05
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0