Jennie 22 år

Största lillasystern fyllde 22 år igår. Grattis Jennie!!

Massa släkt o massa presenter o massa fika. "Farmor" hade bakat min favort-tårta. Den är med mjuk maräng, grädde o hallon. Så sjukt jäkla goooood!! Jag har önskat mig 2 sånna av henne när jag fyller år, så alla ni som kommer o fikar kommer få smaka =) Ska försöka komma ihåg att knäppa ett kort så ni får se.
Mums vad sugen jag blir.. Inte många dagar kvar nu =)

 

Efter kalaset så var det fys med fotbollen. Jäkligt jobbigt, men roligt. Eller roligt o roligt.. Vet inte om man kan kalla det roligt när man ligger helt utslagen på golvet o bara vill spy...
Idag har jag haft träningsvärk, men nu på kvällen så börjar värken övergå i ren smärta.. Kan nästan inte sätta mig på toaletten, armarna går inte att lyfta över huvudet o magen drar ihop sig så fort jag skrattar.. Jag känner att jag lever i alla fall =)
Träningsvärk är ändå ett bra kvitto på att man har tagit ut sig o tränat ordentligt!! eller att man är helt otränad...

Nu måste jag gå o diska. L8er =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

L8er =)



Hahaha vad snittsig du är :D

2009-01-08 @ 12:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0