Härliga träning..

Usch o fy vad jobbigt det kändes idag på träningen. Vi körde den ökända idioten. Lovley =)
Efteråt när man sitter hemma, nyduschad, i sin nya mysiga morgonrock så känns det underbart!!
Det finns inget bättre än när man tagit ut sig o känner sig helt slut efteråt... men när man väl håller på där o springer så vill man bara ge upp.

Blev så peppad att jag t.o.m ringde Pillan o bestämde att vi ska träna på gym imorgon =)

Jag känner mig verkligen peppad att köra för fullt med fotbollen o träna som en galning åsså vet man att det inte kommer att bli så, för den där jäkla armen =( Usch nu blev jag lite deppig...
Jag vill inte gå med gips igen!!!!!! jag vill verkligen INTE!!! Fan fan fan

Kommentarer
Postat av: E

Idioten går inte av för hackor :-D Japp,den är sjukt bra.

2009-01-18 @ 22:16:17
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Pölen

vilken otur att jag missade idioten ;-). Hoppas du hade ett trevligt kalas och fick många paket.



kram

2009-01-19 @ 08:15:27
URL: http://pernixxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0