Ensam..

Åhh vad tråkigt jag har det!!!
Pelle är på hockey o skulle äta ute med en killkompis.
Själv är man hemma ensam o laga mat till sig själv är inte det roligaste jag vet direkt..
Hungern började smyga sig på o jag orkade verkligen inte laga nån mat. Istället blev det Bite Line =)
Hemkörning o allt =) Mums nu blev du avis va?

   

Jaha, sen när man tryckt i sig halva pizzan slår jag på TV 3...
Vad sänder de då? Jo, Generation Fett...
Efter dessa bilder vill jag aldrig äta pizza igen.. 285kg...

   

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Heheh, han säger att han inte bryr sig om zebragrejerna, och att jag får ha så mycket jag vill :P

2009-01-23 @ 13:36:21
URL: http://natta-liten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0