Dålig dag...

Första anhalten idag var sjukhuset. Jag trodde jag skulle få en röntgen, men jag fick endast träffa en läkare som konstaterade att jag måste röntga min arm.. Allt tyder på att det blir en operation.. Skoj skoj skoj... =(
Inom 2 veckor ska jag få en tid, under den tiden ska jag inte överanstränga armen o får inte göra saker som gör ont eller som belastar kroppen fel. På jobbet så kommer det inte finnas mycket jag kan göra.. Jag kommer måsta be om hjälp med allt. Tur att man har sånna underbara arbetskamrater som ställer upp o hjälper mig!

När jag kom hem så började ringandet till försäkringsbolag m.m. Det finns verkligen ingen hjälp man kan få med att gå vidare i det här..

Sen fick jag ringa till tandläkaren igen eftersom tandvärken är kvar... Jag fick en tid kl 16.00.
Väl där så sköljde de ihåligheten i tandköttet vid visdomstanden o sen sprutade de in antibiotika igen, så imorgon lär man väl få paniken igen... Hoppas den kommer efter jobbet...
Jag frågade tandläkaren varför de inte hade informerat om att man kunde få diarré av antibiotikan o hon sa att det var väldigt ovanligt att man fick det eftersom det var sån liten mängd som man fick. Jag måste vara extra känslig mot det eftersom min kropp reagerade som den gjorde sa hon.. Åhh, kul!!!!
På onsdag morgon skulle jag ringa om det inte hade blivit bättre o då får vi se om vi ska dra visdomstanden eller inte. Ahh jag vill inte, har bara hört skräckhistorier från folk som dragit tänder...


Kommentarer
Postat av: Jo

Hej hej tjejen ingen bra dag för dig :( vad d gäller tänderna kan ja säga att d bästa ja gjort va å ta bort dom alla fyra, dom ä bara till besvär. Sen att ja har en mjölktand kvar vid 32 års ålder ä ja nog ganska ensam om hahahahha

d kommer fixa sig både me armen å tanden.

Kramar om

2009-01-12 @ 20:42:24
Postat av: Anna

Låter inte som en allt för bra dag...:/ Hoppas armen kommer bli bra. När du spelade i helgen märkte man iallafall inte av att du hade ont! :)

2009-01-12 @ 21:30:49
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: N

Stackare

2009-01-13 @ 23:50:26
Postat av: Nathalie

Åh, det vore asbra om du kunde avvara :) Vi behöver bara 2 :)

Kram

2009-01-14 @ 07:55:01
URL: http://natta-liten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0