Agda 82..

Från o med imorgon kan ni kalla mig Agda, 82 år. Detta av flera anledningar..

1. Har varit på ett mördar-fys-pass med Furan. Jag vill inte ens tänka på träningsvärken som kommer.. Jag kommer inte kunna gå i trappor, sätta mig på toaletten, skratta, hosta, böja/lyfta benen. Jag kommer gå som en gamling, frågan är om jag ska låna granngubbens käpp...

2. Jag ska på vattengympa imorgon.

3. Jag kommer klaga på sjukvården (o kanske säga att det var bättre förr)

4. Om två dagar kommer jag inte kunna gå pga träningsvärken. Jag kommer inte kunna gå på toaletten, vilket leder till förstoppning, vilket leder till hemo******.  Vips så fyllde Agda 96 år. Måste ha hemtjänst!!!!!
Jag ska tvinga Pelle att stanna hemma från jobbet så han kan massera o ta hand om mig =)

5. Jag ska kliva upp kl 06.30, trots att jag är ledig.. (vem gör sånt frivillgt)


Igår var Pillan o jag o tränade. Yees, vi är på gång, vi är laddade vi är tända =)

Idag har vi varit till Gökboet o spelat När & Fjärran =) Det var roligt förutom att Katta vann..
Jerkan, Pillan o jag var överrens om att vi ska spela igen o tvåla dit Katta =) Hehe
Tills dess så måste jag plugga delstater i USA, provinser i Kanada, län i Sverige o landskap i Australien för det var ta mig tusan de enda frågor jag fick.. FUUUUSK!!!
Varför kunde inte jag få huvudstadsfrågor eller vad Kina hade för flagga?
Åsså sur då =) Turen var verkligen inte på min sida heller.. På alla 50/50 frågor så svarade jag fel..
Hmm, tur i kärlek har man ju i alla fall...

Nä, man ska ju upp tidigt imorgon så nu blir det sova sova säng säng säng..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Dålig förlorare=)Det ska bli sååå skoj imorrn!

2009-01-20 @ 22:21:40
Postat av: pinglan

Jag har gått ur facebook. Det va inge kul där:P

2009-01-21 @ 09:28:14
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0