Utmanad av Madde

Madde utmanar

Ni som härmed blir utmande skall omedelbart nedskriva de fem (5) äckligaste maträtter ni vet. Samtidigt skall ni kommentera de rätter som utmanaren skrivit ner d.v.s mina. Utmana sedan fem av era stackare i bloggvärlden.
Madde som utmande mig, hon gillar absolut inte detta;

1. Lammkött
2. Senap
3. Ananas
4. Bönor i alla former och färger
5. Allt med smak av kaffe!

Åh jag kan verkligen inte hålla med om den listan.. Lammkött är bland det godaste köttet som finns! Morfars senap är oslagbar, ananas, bönor o kaffe är oxå tokgott =)
Här kommer min lista. För er som känner mig så vet ni att jag skulle kunna göra en lista till 100 så kräsen som jag är... =)

1. Lök i alla former
2. Fisk
3. Grönsaker, de flesta..
4. Inälvor
5. Lever

Jag utmanar följande 5 bloggerskor:
Anna
Ida
Jossan
Natta
PÖL

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kan inte göra utmaningen.. Nåt är fel på min bloggportal så jag kan inte ladda upp nya inlägg :( Har försökt få upp ett nytt inlägg sen halv 12 :/

2009-02-20 @ 13:06:45
URL: http://natta-liten.bloggagratis.se
Postat av: E

Jag vet, gubbslem! Åhhh jag håller med dig ang din lista-fy!

2009-02-20 @ 14:09:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0