Camilla testar...

Camilla testar: videoblogg/cirkusartist =)

Haha fy fasen vad jag garvar nu!!!!

Jag dööööör, vet inte varför jag lägger upp det här, men jag måste bara =)

Ni får garva så mycket ni vill, det bjuder jag på!!

Först måste ni kolla på ett klipp av Morgan Alling från Let´s Dance. Dra fram tiden till 54 sekunder. Se på "tricket" han gör.. En bakåtkullerbytta.. Ok kolla på det här så berättar jag sen...










Ja, har du kollat nu vad smidigt o fint han gör den...
Min konversation med Pelle:
C: Så där kan jag oxå göra..
P: Hehe det tror jag inte.
C: Jooo, eller jag har kunnat göra det. Fast det var ju många år sen..
P: Ja just det.. Är du säker på att du ens kunnat göra det?
C: Meeen jaaaa.. Nu ska jag banne mig visa dig..

Jag röjjer undan datastol o grejer som ligger i vägen, här ska minsann bevisas..
P: Ok, jag håller i telefonen.
C: ?
P: Ja, jag har redan knappat in 112..
C: Haha, jättekul... NOT!
Kameran tas fram, det måste finnas bevis på detta!

Resultatet:



Haha jag kan inte sluta skratta!! Vilket platt fall!!!
Men tänk vad smidigt det skulle se ut om jag var lite uppvärmd o hade de rätta kläderna =)



Kommentarer
Postat av: jo

hahahahaha till å me ja ä smidigare :P

2009-02-06 @ 22:49:46
Postat av: Anna

haha smidigt! xD

2009-02-06 @ 23:18:30
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Pölen

hahahaha

2009-02-07 @ 08:35:24
URL: http://pernixxon.blogg.se/
Postat av: pinglan

Fniss! Du är inte klok du! Hahaha!

2009-02-07 @ 10:19:35
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: engan

STORT GARV!!! =)camilla camilla =)

2009-02-07 @ 10:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0