Till ER!

Jag har gjort min egna personliga award till er bloggare som jag följer slaviskt!
För att förtjäna min utmärkelse så ska man tillföra mig något, det kan vara allt ifrån skratt till eftertanke.
En värdig vinnare av min utmärkelse uppdaterar även sin blogg oftare än 5 gånger i veckan.
Jag är väldigt egoistisk i mitt val av vinnare. Det handlar bara om de bloggar JAG gillar!
(Jag gillar många bloggar, men alla har inte förtjänat den här utmärkelsen)



The devil wears: Humor och allvar blandas, hon skriver verkligen om allt och inget, oavsett vad, så är allt läsvärt! Vardagsbetraktelser, I-landsproblem, dissning av dagens m.m.
Madde: Skriver om sitt nya liv efter att ha reverterat till islam. Familjeliv, berättelser, humor, kampen mot fördomar, självkänsla, allt är bra läsning!


Jäklar vad snål jag var med vinnare, men många faller på målsnöret.
Antingen skriver de läsvärt men för sällan eller så skriver de ofta fast inte så läsvärt..
Sorry...

Kommentarer
Postat av: pinglan

Åååå:) Vad fint:) åååååå:) dagens andra lyckotår då;) Tack habibti!

(Lite arabiska där då. Man ska lära sig nåt nytt varje dag. Habibti är den feminina formen av habibi, som betyder min älskling. :))

2009-02-12 @ 13:51:00
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: pinglan

En liten vit kruka med en björn med små rosor i tyg. Jättesöt.

2009-02-12 @ 16:13:02
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: E

Men tack, jag får helt ärligt en klump i halsen, tack kära du och även tack för de fina orden. Kul att någon uppskattar det. En stor varm kram till dig

2009-02-12 @ 16:18:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0