Camilla testar...

Denna veckas test är ungdomsledare i fotboll...

Flickor födda 98/99 behövde hjälp med träningen. Tompa o jag tog oss an uppgiften som extratränare. Igår var det dax för mitt första uppdrag som fotbollstränare!

Att träna tjejer som är 10-11 år är inte det lättaste kan jag säga... Bollar som flyger o far, bollkontroll som en gubbe med permobil, men en vilja av stål =)
Redan innan jag sett vad tjejerna gick för så sa jag till Tompa att vi ska träna mycket teknik med dem, o det behövdes kan jag säga..
Om jag tänker tillbaka på när jag var 10 år så tror jag faktiskt att vårt lag var ganska mycket bättre än dessa små töser, men det gör ju bara utmaningen ännu roligare! (o större)

Några bilder från kvällen.. tjejerna är typ lika lång som mig.. =(

     

Maskoten, världens sötaste SVEA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0