Camilla testar...

Tennis är dagens testgrej.
Jennie, Johanna, Krisse o jag har varit o spelat i Ortvikens tennishall.
Grymt roligt trots att många bollar sökte sig till nätet... Vi spelade dubbel o sen på slutet körde vi några snabba singelmatcher. Jag tror jag tyckte singel var roligare. Det här är definitivt något som vi kommer att göra om!
Krisse var planens gigant, helt klart. Jag var nog sämst, men jag skyller så klart på min svaga arm =)
Vänta bara tills jag har fått tillbaka min styrka o rörlighet, då blir det andra bullar =)
Regelmässigt så är tennis en ganska enkel sport att förstå, det går fort att lära sig o sen är det bara att träna på servarna =)
Ett tips till er som vill prova på är att stå långt bak, det är enklare att springa framåt än bakåt. Sen ska man ha starka handleder! Det var väl där jag föll =)

     
     


Den här aktiviteten får 4 av 5 testpiloter =)




PS Idolbilder till DIN samling kommer senare. DS

Kommentarer
Postat av: Jo

Fanns ju många snygga bilder på mig, å såååå tog du "gris" bilden hahahhaha

2009-02-19 @ 11:54:25
Postat av: sandyy

det ddär såg ju skit roligt ut :D

2009-02-19 @ 16:26:21
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: ida

sv: Haha tack!:) jo men jag vet ju verkligen inte hur jag vill ha det.. trivs så bra i både blont och brunt, men tack för tipset iallafall! :D

2009-02-19 @ 22:15:42
URL: http://aboutiida.blogg.se/
Postat av: ida

.. och Spaze ligger ungefär ovanför bion :)

Tänk dig bion.. sen över stora vägen där ovanför.. och där har du det fast lite mer åt höger i ett hus med ungefär 3 "butiker" i. haha så dålig på att förklara, hoppas du förstog iaf ;)

2009-02-19 @ 22:19:32
URL: http://aboutiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0