Fjällen o Lasse

Hello!
Det har varit en kanonhelg må jag säga!! Först åkte Pelle o jag till fjällen med mamma o Martin o det var jättemysigt! Mer snö där än här i alla fall =) vi åt och drack gott o bara slappade.

Sen på söndagen åkte vi hem o senare på kvällen gick jag o Jennie på Lars Winnerbäck. ÅÅÅHHHH hur grym var han inte då? Så jäkla bra!!! Det var hans bästa konsert tycker jag =) Kvällen började lite lugnt med hans nya låtar o sen dundrade han på med några av sina mest populära låtar o jag o Jennie bara log av kärlek =) hehe all kärlek till Lasse!! Jag har knäppt massa kort som jag ska lägga upp om nån dag...

Appropå idoler... asså ERIK!!! Vilken stjärna! Jag hade grymma rysningar nu i fredags när han gjorde Run to the hills. Underbar låt o ännu bättre sångröst! Han måste vinna idol, det finns inget annat...

Nåja, that´s all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0