Viktväktarmat

Måste säga att morgen började på ett omtumlande sätt.. Inte så roligt =(
Du vet att jag tänker på dig gumman...


Yesbox...
Jag har gjort massa nyttig mat de senaste dagarna!! Hehe nu känns det roligt att laga mat igen.
Det är så roligt att räkna points tycker jag =)
Kolla här vad smarrigt jag har ätit i helgen...

Fredagsmys:
Lätt räkmacka 6 points
Glass/smoothie 2 points


Lördagsmys:
Biffar med massa grönsaker i, till o med lök =)
Halva tallriken fylldes upp med morötter, paprika och gurka.
Biffar 2 points/st
Potatis 2 points
Smal sås på buljong o lite mjölk 1 point



Senare på kvällen gjorde jag en fullkornsrostis med 1 biff på och 2 skivor stekt halloumi och grönsaker, det var riktigt gott kan jag lova.. tyvärr tog jag inget kort på den, men jag kanske ska göra en till =) Den mackan blev i alla fall 5,5 points =) Mums mums mums!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

MUMS! ser supergott ut!

2009-08-16 @ 14:50:52
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

D där såg hur gott ut som helst :D

2009-08-16 @ 15:25:09
Postat av: Becca

Hej, jag undrar vad receptet till räkmackan är? Funderar att göra det till min pappa kommer hem, men kan inte hitta något bra recept med lite points. :)

2009-11-08 @ 13:24:44
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0