Tjoflöjt

Toodeloo!
Den här veckan är första veckan med "arbete" på ett tag. Jag hjälper till på Alnö IF:s kansli o det tycker jag är så himla roligt! Man träffar mycket trevligt folk o alla älskar fotboll lika mycket som jag =)
På kvällarna är det oftast fotboll som står på schemat, har inte hunnit med speciellt mycket annat..
Ikväll är det dam-match som jag ska gå o titta på. 19.00 på Släda IP om nån vill se =)

Imorgon kväll är det som sagt Hawaii-kväll på tunet. Jag hoppas verkligen att det kommer bli mycket folk o att alla spelar i chokladhjulet =) Jag tror o hoppas att det kommer bli en rolig kväll!

Sen måste jag säga att det är sååå himla kul att träna mina småtjejer!! Vi hade träning igår o jag saknar dem redan. Nu måste jag vänta ända tills nästa onsdag innan jag får se dem igen...


Jag kan passa på att kasta in några bilder från nå veckor tillbax =)

   
   
   
   

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0