Regnet det bara öser ner...

Här sitter jag o har värmt mig i en varm dusch efter att har varit nästan 2 timmar ute i spöregnet. Vi har haft träning med F98 o regnet hade bildat vattenpölar över typ hela fotbollsplanen.. Inte så lätt att utöva några övningar men tjejerna gjorde det bra!
Imorgon är det dam-match. Jag hoppas verkligen på vinst!!
Sen på söndag är det match för båda våra lag i flickor 11. Det ska bli spännande! Första seriematchen på höstsäsongen.

Igår var vi med flicklaget på giffarna. Alla ungdomslag blev bjudna och vi passade så klart på =)
Det lag som hejjade mest hade chansen att vinna en till match med mat och dryck och gissa om vi hejade o sjöng!! Jag var nästan skinnflådd i händerna av allt klappande =) Jag hoppas verkligen vi vinner för tjejerna var så duktiga!
Vi hade en riktigt trevlig kväll på soliga norrporten arena =)

     
     

Kommentarer
Postat av: Jo

men va händer?.... du skriver ju inget här :( Kramen

2009-09-01 @ 09:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0