Mitt nya liv, tagning 1345...

Jaha så har man blivit viktväktare IGEN! Jag vet inte hur många gånger jag har varit med... Kanske jag lyckas den här gången =)
Jag började i tisdags och jag har varit ganska hungrig de här dagarna.. Jag vet att jag kan äta mer av "gratis"varorna, men det har inte blivit så. Men 4 mål om dagen har det blivit i alla fall...
Jag och Tompa var det som skrev in oss i tisdags o även mamma ska göra det =)
Det kan nog vara bra att vi hjälps åt!
Har lagat grymt nyttig mat de här dagarna, fast ända problemet är att jag inte äter "ren" sallad på halva tallriken.. istället försöker jag smyga ner så mycket jag kan i maten jag lagar. Hehe det kommer bli mycket tomater o morötter i min mat framöver =)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0