Hawaii-kväll 7/8 kl 19.00

Hawaii-kväll 7/8 kl 19.00

Hej!
Nu på fredag den 7:e augusti kl 19.00 är det Hawaiikväll på Tunet, hembygdsgården.
Temat för kvällen är 60-tal, så musik och kläder kommer följa samma årtal.
Stig Larsson med orkester samt Marie Söder kommer att stå för underhållningen.
Det kommer finnas flera aktiviteter så som pilkastning, luftgevärsskytte, burkkastning och ett chokladhjul med spännande högvinster.
Försäljning av öl och tilltugg finns också till förfogande.
Klädsel för kvällen är valfri men vi ser gärna så många som möjligt i 60-talskläder eller i någon Alnö-dress.
Inträde 20 kr.

Vi hoppas att så många som möjligt kommer till denna festlighet. Sprid gärna ordet vidare.

Mig hittar ni vid chokladhjulet där man kan vinna vinflaskor =)




För övrigt så blev det ingen bronspeng, men en hedrande 4:e plats för mina tjejer =)
De har varit så himla duktiga allihopa!

 


Kommentarer
Postat av: pernilla

Du gör bara reklam du :)

2009-08-04 @ 12:07:07
Postat av: Camilla

sv. Hehe det är väl klart =) Måste försöka dra dit lite folk så jag inte får så tråkigt =)

2009-08-04 @ 17:14:31
URL: http://milla83.blogg.se/
Postat av: LM

Får jag komma också?

2009-08-05 @ 00:39:28
Postat av: Camilla

LM: Alla får komma såklart =)

2009-08-06 @ 16:25:20
URL: http://milla83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0