Utmaning

Hittade en utmaning hos Madde.

1. Gå in på Google.se (använd bildsök)
2. Sök på datumet du fyller år.
3. Ta den andra bilden du får fram på Google och ladda upp.
4. Den bilden är din framtid



Emanuel Pogatetz
Smeknamn: -
Nation: Österrike
Födelsedatum: 1983-01-16
Position: Vänsterback/mittback
Nummer: 6
Favoritfot: Vänster
Kom till klubben från: Bayer Leverkusen, 2005
Landskamper: 18 matcher/1 mål
Övriga klubbar: FC Kärnten, Bayer Leverkusen II, Bayer Leverkusen

 

Haha fy fasen vad lustigt!! Detta måste ju betyda att jag ska bli fotbollsproffs!! Yeeezzz, jag visste det =) Det är aldrig för sent för mirakel...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha jaha, jag fick en bild på en spårvagn, betyder då det att jag ska bli spårvagns chaffis?

2009-04-03 @ 09:38:01
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: evy

haha, jaa jag tror nästan att det bara var det ;)

2009-04-03 @ 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0