Helgen som gått

Ja så var det måndag igen..
Tiden går så fort o jag känner att det har varit lite si o så med bloggandet. Jag har knappt orkat skrivit eller kollat runt på andras bloggar.

Lördagen bjöd på singstarkväll hos Fanny. Det var skoj så länge det varade... Tyvärr så var det många som åkte hem tidigt o den rätta partystämningen hann liksom aldrig infinna sig =(
Grattis till Sara i alla fall. Hon vann hela tävlingen. Jag kom på 2:a plats o Cicci på 3:e. Vi vann små godispåsar =)
Lägger in bilder sen, orkar inte nu...

Söndagen blev jättelugn, bara ligga i soffan o äta pizza =) Fast senare på kvällen var det dax för träning.. Gissa om jag var sugen på det.. NEJ! Men jag tog mig dit o det var en jäkligt kul träningen. Svetten sprutade!
Det kom en ny tjej som ev ska börja med oss. Hon var jätteduktig! Vi skulle verkligen behöva henne till laget.

Efter träningen såg Pelle o jag på wipeout. Blondiner stod för underhållningen... Åh herregud.. Jag skäms att vara blondin när man ser dom där.. Pga min sena träning så missade vi början, så efter programmet gick vi in på kanal5.se för att se de första 20 minuterna o då var det stopp på sidan pga för många som ville kolla på avsnittet.. Haha, vad är det med blondiner?!?! Alla vill se dem göra bort sig.. Kanske för att de är så duktiga på det..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vad roligt att sparka boll, synd bara att mina knän aldrig skulle klara det igen =(

2009-04-06 @ 14:13:15
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack tack :D Kändes bra att slå dig igen ;P Har tyvärr inte hunnit kolla på filmen som jag vann xD

2009-04-06 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0