Sjukhus

Idag har jag varit iväg o hälsat på min kära morfar som ligger på sjukhus. Han har problem med fötterna o ska ligga kvar ända tills på fredag. Stackars älskade morfar, det är så tråkigt att ligga på sjukhus.. Jag ska dit imorgon igen =)
Det är nog lite jobbigt för kära mormor oxå, som ska vara hemma o sköta alla sysslorna, o samtidigt vara med morfar på sjukhuset...
Åh mina två älsklingar, jag älskar er så mycket!!






Nu har jag nyligen kommit hem från dagens träningspass. Jag älskar när vi är på wästhagen! Det är härligt att spela fotboll utomhus, o konstgräs är såååå mycket bättre än grus!
Jag känner mig så på gång, med fotbollen, det är så roligt! Det tråkiga är att jag inte vet hur mycket jag kommer få spela.. Snart (hoppas jag) blir det operation på min arm o då väntar gips o rehab.. Får väl satsa på höstsäsongen, precis som det blev förra året =( Bajs...

Idag när jag var o hälsade på morfar så gick jag förbi ortopeden o frågade efter min journal som jag bett om för 6! veckor sen.. Hon i receptionen kom till o med ihåg mig för jag har varit där en gång till för 4! veckor sen o efterlyst den..
Hon sa att den borde ha kommit till mig o gick för att kolla i min "pärm". Då visade det sig att den var inte där.. Nehe, nej men tackar.. Hon hade ingen aning om var den var men skulle efterlysa den.. Hon tog mitt nummer o skulle återkomma så fort hon hittade den. MEN BRA KOLL DE HAR DÅ!!!!!!!!!!
Sen frågade jag om hon kunde kolla om det var satt någon operationstid på mig, men då visade det sig att jag inte ens stod i kö för operation.. MEN HALLÅ!!! Jag har ju väntat hur länge som helst...

Senare på eftermiddagen ringde receptionisten upp mig, då hade de hittat min journal. Den låg på en läkares kontor.. Den har legat där sen sist jag var på sjukhuset, o det var.. eh, 19:e februari.. Vad trött jag blir!! Tack vare deras strul så har min anmälan till HSAN gått ut o jag måste göra en helt ny anmälan. Den gamla makulerades eftersom det inte hade inkommit tillräckliga uppgifter om läkare o tidpunkter.. Nä, men lätt då när man inte får sin journal i tid!! Även att jag har varit in o påminnt dem o sagt att det är bråskande..
JÄVLA SJUKHUSHELVETE!!! Ursäkta, men blir så irriterad!!

Så ny har jag fått spytt lite galla..

Annars har dagen varit bra =)
Gjorde förresten jäkligt goda pannbiffar idag. Mums filibuublan!

Det blev ett blandat inlägg det här =) Upp o nergångar, med o motgångar, regn o sol, svart o vitt, kiss o bajs, natt o dag, ris o ros, god o elak, klok o dum, choklad o lakris, högt o lågt, Camilla o Pernilla, hej o hejdå =)

Kommentarer
Postat av: pinglan

Usch! Om jag var du skulle jag vara så arg att jag förmodligen avlidit eller brunnit upp!:P

2009-04-01 @ 23:40:04
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Jo

d ända ja kan säga ä att JAG tycker du gjorde en super bra träning igår. Me like :D

Bamse Kramar

2009-04-02 @ 11:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0