Löpning

Fy fasen... nu har jag kommit hem ifrån Alnös första löp-pass... Pga möte så var jag lite sen, men jag blev skjutsad till gruppen. Det blev ca 4-5 km löpning för mig. De andra spran 8-9 km.. Phu, det var jobbigt, men gick ganska bra.
(gillar Pelles kommentar: men räcker det inte att du redan löper en gång i månaden)

Innan löppasset hade vi träning med småtjejerna. Då tränade vi löpteknik, reaktion o kordination. Ganska stor skillnad mellan tjejerna, men med vår träning så ska det nog bli bra =) Jag har stora förhoppningar!
Efter småtjejernas träning så for Tompa o jag direkt till Nordic för spelordningsmöte o som sagt, direkt efter mötet till löpningen.

Tidigare idag har jag varit o lämnat in papper till Charm. Ev ska jag få börja jobba lite smått. Typ två dagar i veckan a 5 timmar. Hoppas det går att ordna. I så fall blir det 7-12 som jag kommer att jobba - me like!


JOOOOO JUUUUUUUUST JAAAAAAAA!!!!
Vet ni!!
Morgan Alling har kommenterat mina klipp på youtube. Ni vet de där där jag härmar hans akrobatiska rörelser =) Haha helt sjuuukt!! Min idol!!

Nu fick jag helt slut på tankar vad jag ska skriva.. jo just ja..
Än så länge har dessa frisyrer flest röster:

 

Glöm inte att lägga din röst i det tidigare inlägget.

Grattis Anna K!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nej det är mina leder, jag har en reumatism form som heter artros som gör att jag blir stel och får ont så fort jag är stilla + att ett ledband i knänt inte är riktigt som det ska men det vägrar dom operera förän det är helt av, så jag vet inte riktigt av vilken anledning jag har ont...



Träningsvärk får man i musklerna inte i leder och ben =P

2009-04-08 @ 12:48:25
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Jo

Hej min vän... du som gillar å hitta på saker å utmaningar å sånt... skickar dig en länk på nåt du kan göra å filma sen :D

fNmSTA&feature=playerembedded" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=vrCbfNmSTA&feature=playerembedded



lycka till :)

2009-04-08 @ 15:38:55
Postat av: Jo

Ett projekt till dig :D



fNmSTA&feature=playerembedded" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=vrCbfNmSTA&feature=playerembedded



kram

2009-04-08 @ 15:42:36
Postat av: Elin

Du menar väl, men nu ska ni få höra!! :)

2009-04-08 @ 21:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0