Jenny 26 år

Dagen har varit betydligt bättre än natten tack o lov!!
Fick sova till kl 10, då hade alla telefoner ringt i omgångar o till slut kände jag mig manad att ta mig ur sängen för att få tyst på alla som ringde.
Sen kom Pillan förbi o vi har bara softat ute på ballisen.
Det har verkligen varit ett toppenväder idag! Helt vindstilla o solen har stekt oss rejält.
Pillan kom på att vi skulle måla naglarna, det gick bra för mig men desto värre för henne.. Hon målade tånaglarna o fingernaglarna, tog bort på tårna, fick ludd på fingrarna, tog bort på fingrarna, målade nytt på tårna - blev asfult, fick ta bort det igen.. Hehe inte så lätt det dära.. Sen hade hon utsmetat nagelack hela fötterna o händerna, vet inte rikgtig hur hon lyckades med det..
Summan av kardemumman, jag fick "fina" fötter och händer o Pillan fick ingenting förutom fläckar o sträck av nagellack som inte försvunnit =)

Nu håller jag på att laga mat, det blir fullkornsris men kyckling i indiska kryddor o kokosmjölk, mumsfilibublan!!

Sen ska alla tjejerna ner på stan för att gratta Engan som fyller år i dag!
Stort GRATTIS Engan, Flängis, Dängan, Ynnejan, Ynne, Yn, Jenny 
=) Kärt barn har många namn!

Vill även säga lycka till till morfar som ska operera tån ikväll! Tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0