Rubrik saknas

Ännu en härlig dag. Jennie ringde o väckte mig nio i morse o sa att det var dax att kliva upp för att sola. =) Sagt o gjort, jag klev upp, ringde Pillan o hämtade upp henne, sen åkte vi till Jennie o tog tillvara på solen. Mycket trevligt, både sällskap o väder.

Åkte förbi sjukhuset o hälsade på morfar oxå. Det kändes skönt. Jag har ju inte kunnat åka dit för att jag varit så sjuk, men nu känner jag mig kryare =) Roligt att träffa morfar, det var länge sen kändes det som. Åh vad jag älskar hela min familj!!!
Sen blev det en snabb sväng till Svenne som fyller år idag. Grattis Svenne!!

Kvällen har som vanligt gått i fotbollens tecken. Först träning med småtjejerna, sen damträning.
Till helgen ska vi ha ett miniläger med tjejerna, från fredag till söndag med 2 övernattningar. Ojojoj gissa om det är mycket att tänka på.. Allergier hit o dit, tål inte vissa saker m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.

Förresten så säljer jag Newbody underkläder om det är nån som vill köpa =) Snälla köp lite strumpor o trosor =)

--------------------------------------------------------------------------------------
Oj det blev ett litet uppehåll i bloggandet.. Det blev så spännande i Sverigematchen =) Härligt med vinst! Vilken resning. Både Pelle o jag trodde att det var kört när USA gjorde 2-5, men Sverige visade bra moral =)
Hoppas att de tar ryssarna imorgon!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Pöl

Har fixat bloggen nu.

2009-05-01 @ 09:46:48
URL: http://pernixxon.blogg.se/
Postat av: jenny loo

hahahaha :D du skulle hört av dig! du vet att du alltid är välkommen :D

2009-05-02 @ 13:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0