Tjing

Hello!
Idag har Pillan o jag varit till Birsta o shoppat lite. Jag var i stort behov av en vårjacka o vi letade igenom varenda butik utan att hitta någon. Till sist gick vi in till Intersport o där hängde den... MIN jacka!! Så fort jag provade den så kände jag, den här vill jag ha! Perfect! 500 spänn det var det värt!
Sen handlade jag en röd kaffebrygg, asigt snygg blev den i vårt kök =)
Vi har varit lite desperata eftersom vår förra kaffebrygg gick sönder..

Sen kom mamma förbi med ett våffeljärn som vi fick. Vi fick en liten kasse oxå. I den låg det grädde, mjölk och våffelmix, så då var middagen räddad =) Tack mamma!!

Nu ska jag svida om till träningskläder. Är inte riktigt bra i varken förkylning eller fot, men jag ska bara jogga lite lätt. Det var ju över 1 vecka sen man rörde på sig så nu är det dax!

Bye bye





Kommentarer
Postat av: Jo

Snyggt :) vill oxå shoppa :D

2009-04-28 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0