Symaskin-skin-skin

sy ma-ma-ma-ma-maskin =)
Haft värsta pysselmanin.. Har dragit fram symaskinen från garderoben o plockade fram massa tyg som jag hade tänkt använda till ballisen, frågan är bara vad jag ska använda det till...
Jag beslutade att sy en duk och ett skynke av den plastiga "vaxduken", det blev verkligen bra tycker jag =) Jag ska lägga in några bilder på före/efter så får ni se =)
Jag har även sytt två kuddfodral o bakstycke till stolarna som jag har på ballisen, plus att jag tagit ut lycktorna o några ljus så nu är det jättemysigt där ute. Men jag är inte klar än! Mysigare ska det bli! Det ska bli min lilla oas =) Blommor o balkonskynke ska dit plus lite småjusteringar..
Men, så här ser det ut just nu =)






Kommentarer
Postat av: pinglan

Värsta fina! Jag måste pimpa till vår balkong också. Jag skulle ha gjort det förra året, men det blev aldrig!

2009-04-19 @ 22:40:11
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Jo

D ä såna här gånger man saknar balkongen :( men ja bytte gardiner igår å d gjorde mycket :D hoppas d ä bättre me foten.

Kjamen

2009-04-20 @ 09:59:56
Postat av: Stina

Fint det blev! =)

2009-04-20 @ 21:19:29
URL: http://stinasbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0