Sport

Den här dagen har varit ganska behaglig =) Började med besök hos morfar, sen åkte jag o Pillan till Fanny o planerade lite inför helgens singstar-partaj, samt att jag fick en härlig ryggmassage!
Efter massagen blev det snabba ryck hem för att få i sig lite mat.
Kl. 18.00 var det föräldramöte för mitt lag som jag tränar. Det gick bra o vi fick väldigt bra respons från föräldrarna. Shit vad det känns seriöst nu när man har haft ett möte o börjar planera cuper o sponsring m.m. Det är verkligen en utmaning att vara tränare för 10-11 åringar..
Nästan varje dag kommer att bestå av fotboll, antingen min egen träning/match eller småtjejernas.

När jag kom hem vid halv 9 så såg Pelle o jag lite på hockeyn, inge vidare bra spel av Sverige om man säger så. Fast jag såg ju bara 3:dje perioden så jag vet inte hur de spelade i första o andra.. Men det står mer om det här.
På tal om landslaget så kan väl ingen ha undgått Omarks straffmål!?!?
Fy fasen, det var det grymmaste jag sett!! För er som inte sett det... Varsågod, se o njut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0