Sport

Jag fick aldrig inviga mina löparskor igår =(
Var på möte som drog ut på tiden, så när det väl var slut så skulle jag hinna vara med typ 10 min på löpningen så då var det ingen ide.. Typiskt, jag som var så peppad att använda mina skor..

Resten av kvällen tillbringades framför Chelsea - Liverpool.. Shit vilken match!! Å massa mål, nice!
Tråkigt för Liverpool, jag hejade mer på dem än på Chelsea. Men men, det är inte direkt så man måste välja mellan pest eller kolera, det är mer som att välja mellan trocca eller dr pepper =) Grymt underhållande var det i alla fall!

Efter matchen satte jag mig vid datorn för att skriva ett brev till föräldrarna i flicklaget. Ojojoj det blev låångt.. Får se om alla orkar läsa det.. Hehe det är mycket nu när man har blivit tränare =) I like it!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ringde försäkringskassan o sa att jag ska bli kallad till ett möte med arbetsförmedlingen...
Eftersom jag varit sjukskriven så länge så måste jag ev ta tjänstledigt från mitt jobb för att arbeta med något annat där inte armen hindrar mig... Men roooligt dååååå.... =(
Kul att man måste söka nya jobb bara för att sjukhuset aldrig kan fixa en tid för operation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0