Sista april

Ja, det blev en ganska trevlig kväll på Äppellunda med korvförsäljning och majbrasa. Tompa o jag tävlade i prickskytte i innebandy o jag vann med 2 mål mot 0 hehe *nöjd*
Satsade sammanlagt 55 kr på ett chokladhjul, jag vann en liten chokladbit, ni vet sånna som man får köpa 3 för 10 kr.. Nä, men kul att betala 55 spänn för en sån =( Jag jublade som sjutton ialla fall när jag vann, sen när jag fick en sån där liten så blev jag inte lika glad =( Jaja, vinst som vinst..

Innan majbrasan så hälsade vi på Putte, har ju inte sett hans lägenhet sen det blev klart med all renovering. Mycket fint var det där!! Mysigaste balkongen, en sån skulle jag vilja ha!
Morfar fick komma hem från sjukhuset idag oxå, men ska tillbaka på måndag. Tråkigt med sjukhus, det är så trist att vara där, timmarna går så långsamt... Typiskt att jag kommer tillbringa precis hela helgen på Äppellunda, kommer inte hinna hälsa på nånting då ju =(

Under tiden jag stod o sålde korv så var Pelle hemma hos mamma. Dom grillade o mådde gott framför hockeyn, medans jag fick arbeta... Inte rättvist =)
Men jag fick min grillmat o chips o dipp sen när jag åkte till mamma, smaskens!

Nu är kl snart midnatt o jag känner mig helt färdig.. Har varit uppe sen halv 7 imorse o det har varit full fart hela dagen känns det som, så nu tar det nog inte många sekunder innan man tittar vad som finns innanför ögonlocken..

Tack o hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: evy

Jag läste det där nu! så jag hann inte komma förbi :p hoppas du hade det kul ;)

2009-05-01 @ 16:25:21
URL: http://evelinaahlin.blogg.se/williaams
Postat av: ida

hahaha! men det är bra camilla ;) själv så vann jag 2 gånger tsm med tjejorna som stog och snurrade chokladhjulet med mig :D 2 STORA! yeaah

2009-05-03 @ 20:34:35
URL: http://aboutiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0