Sanna vänner

God morgon!
Eller eftermiddag...
Jag har sovit ända till 12 idag. Herregud, halva dan är borta..
Men tittar man ut på vädret så känns det inte som man har missat något.
Grått o trist, regnet hänger i luften.

Låg o funderade innan jag klev upp på vad roligt vi hade igår!
Så många minnen som vi har tillsammans =)
Vi bestämde även att de här middagarna som vi har ska vi fortsätta med livet ut =)
Hihi det kan bli en rolig utmaning.
Tänk när vi sitter där o är 60 år o babblar om vad mycket roligt vi har varit med om tillsammans.
Sanna vänner!

Fick mig att tänka på Carolas låt =)
Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde jag en vän
Sanna vänner kommer alltid igen

Alla måste ha nån att kunna lita på, det är så
Och en trofast vän är mera värd än guld
Jag vet, vänner prövas genom tidens gång
Sviker aldrig fast din väg är lång
Finns där vid din sida när vågorna slår
Håller det de lovar, det är vänner som består

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0