Med smak av Italien

Jisses vilken god foccacia jag åt på den italienska restaurangen/caféet!!
En ganska nyöppnad restaurang mitt i stan, mycket mysigt o en trevlig atmosfär. Personalen var jättetrevlig. Där blir det garanterat fler besök! Foccacian med parmaskinka, mozzarella o soltorkad tomat var som en smekning i munnen, så jäkla god!! Godare än alla mackor som jag åt nere i Italien! Tillsammans!!
Jag rekomenderare Dolcetto starkt till ALLA!!
Jag tog även en efterrätt, morotskaka, även den var underbar. Jag tänkte bjuda med mig, men den var så god så jag behöll den för mig själv =) moahaha, evillaugh... Kaffet var oxå gott, mycket smak!
Ledorden för företaget är just Mat ska smaka!
Om jag ska hitta nått negativt så är det platsbrist och lite dyra priser, men det är ändå värt pengarna =)



   

CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0