Kalas, fotboll, ångest

Tjillevippen!
Igår blev det middag på pizzerian med nästan hela familjen, sen blev Pelle o jag bjudna på gif-match.
Matchen var bra tycker jag! Giffarna vann med 2-1. Jag tycker att de spelade ganska bra faktiskt. De mötte boll, hjälpte varandra o spelade många pass mellan varandra istället för de där jäkla långbollarna som de höll på med tidigare. En klar förbättring enligt min åsikt! Ska bli spännande att se hur långt de kan gå iår, jag tror nog att de tar steget upp i allsvenskan igen =)

   

   

Efter matchen åkte vi ut till mormor o morfar för att äta födelsedagstårta. Smarrigt!
Grattis igen morfar =)

   

Jag fick värsta ångesten igår efter att ha ätit så sjukt mycket onyttigt den här helgen så nu måste jag börja ta tag i mina matvanor igen!!
Det tog lång tid innan jag somnade för jag låg o tänkte på vad jag skulle förändra.. Jag ska i alla fall ta tag i vardagsmotionen.. Ta några promenader o träna lite på egen hand..

Imorse ringde Pillan o väckte mig o frågade om jag ville följa med ut på en promenad. Gissa om hon blev förvånad när jag sa ja utan att tveka. Hon har frågat typ 1000 gånger men svaret har alltid blivit nej...
Vi tog en ganska hurtig promenad på 50 min. Det var lagomt tycker jag.
Nu ska jag kasta mig i duschen o sen ska Pillan o jag åka till Birsta o köpa löparskor, det är ju långlöpning med fotbollen ikväll... =(

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Tina

Tja! Fotboll minsann... Shit va skoj! Jag kommer upp till Svallet 22-25 maj, har ni nån träning då? Mer idéer på vad man ska hitta på innan återträffen? :) Tänkte även på om man skulle samla folk från Alnö IF Flickor-83 i samband med att gatufesten är, många hemvändare då... Vad tror du? Kram my oldie

2009-04-14 @ 21:24:05
Postat av: sandrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra

du komm ju aldrig på tärningen lilla du:)

2009-04-15 @ 00:44:49
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-15 @ 00:49:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0