I´m back!

I´m back =)
Som tur var så var det inget benbrott!! Jippie!!
Jag var så jäkla rädd, dels smärtan o det där knäcket som jag hörde o sen att jag ev skulle behöva ha rullstol. Tänk om jag fått gått med gipsat ben o sen bli man kallad till operation för armen... Då skulle jag inte ha kunnat hoppa på kryckor utan fått sitta i en otymlig jäkla rullstol.. Då har jag garanterat inte kunnat bo här, vi bor ju på 3:e våningen utan hiss..

Läkarna visste inte vad det var, jag försökte få dem att göra en magnetröntgen för att se så alla ledband o muskler såg ut som det skulle, men det fick jag inte =(
Nu är det bara att hoppas att det går till sig snabbt.. Jag kan stödja på foten i alla fall o ska försöka gå så mycket jag kan. Om det inte blir bättre så skulle jag åka in till akuten igen.

Direkt när jag kom hem så kastade jag mig i badet, jag var så jäkla frusen efter att ha suttit i sjukhusets iskalla lokaler helt ensam =(  + att man var svettig sen matchen o sen blev man kall.

Slutet gott (så gott som det går) allting gott =)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: ida

Men du vad tur! Hur känns det nudå? :)

2009-04-19 @ 10:29:12
URL: http://aboutiida.blogg.se/
Postat av: Anna E

Du skulle ha sagt att du satt där alldeles själv då hade jag ju kommit dit å hållit dig sällskap när vi kom från Härna!!

Nu hoppas vi på att det bara blir bättre å bättre.

Kram kram

2009-04-19 @ 10:37:38
Postat av: Engan

Det händer bara dig =)Hoppas det går till sig snabbt!

2009-04-19 @ 21:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0