Goder afton båd herre o fru

Tjong i medaljongen vad den här veckan o framför allt helgen har gått snabbt...
Världens härligaste väder har det varit här uppe i Sundsvall. Våren är verkligen här, nästan sommarvärme ar det varit =)
Hela veckan har jag dragits med min förkylning som inte vill ge mid sig. Värst är det på morgon o kväll. Febern går att kontrollera med ipren, men man känner sig ändå hängig.

Igår var jag på grill-middag hos pappa. Mumsiga hamburgare blev det. Trevligt att träffa dom, det var ju ett tag sen nu. Alla var så fuskigt bruna eftersom de kom hem från Mallis för en vecka sedan. Själv är man ju likblek som vanligt..
Efter middagen åkte jag till Jennie för att se på robinson. Heja Jarmo, vilken gogubbe!

Pelle den galningen, han var med några kompisar ute på Alnön igår. De bastade o tog årets första dopp i havet!!! Fatta... 2 dopp blev det till o med.. Det var typ 7 grader i vattnet.. Ja jag säger då det.. Jag tycker att Elin o jag är cool när vi inviger badsäsongen varje år den 6 juni...

Ikväll har Pelle o jag varit till mamma o grillat. Lamm o fläskfile.. mmmm. Sen blev det äppelpaj till efterrätt. Efteråt var vi så mätta så vi höll på att kräkas. Pelle tog en liten powernap efter maten, han blev så mätt o belåten =)

Nu ropar han från sängen att det är dax att sova, så jag får väl lyda min lilla älskling, badpojken =)

Kram o godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Ja, lite skillnad är det ju :)

Men mer ska det bli :D



Jamen han är ändå en galning :D hah!



Jag msåte nog ta & bada snart jag med :D

2009-04-27 @ 12:51:39
Postat av: Anna E

Tokar säger jag bara.

2009-04-27 @ 20:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0