God morgon

Åh, idag blev det sovmorgon. Vi vaknade strax innan 11 o Pelle gick till köket för att göra frukost. Det tråkiga var ju bara att vi inte hade nånting.. Inge bröd, pålägg, nada.. Då får jag den brilljanta idéen att baka scones! Mums, mina tankar gick direkt till senaste resan till vemdalen med tjejerna. Då var Elin uppe med tuppen o bakade scones till oss. Det var underbart att vakna till doften av nybakt bröd =)

Eftersom vi inte hade nå pålägg så kryddade jag degen med lite oregano, vitlökspulver o flingsalt, det blev riktigt gott!! Lite foccacia-smak lixom =)
Åh, vilken härlig start på dagen. Kan det börja bättre än en frukost med nybakt bröd?




Så vill jag säga grattis till min älskade morfar som fyller år idag!
Grattis grattis grattis grattis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0