Gissa låten...

Ok, Pinglan tyckte det var lätta låttexter, men jag får inte så många svar.. Nu ska jag gömma de rätta kommentarerna så fler kan gissa =)
3 låtar, 3 artister.. Lycka till!


Hon säger att vi måste hålla I det vi har

För det spelar ingen roll om vi klarar det eller inte

Vi har varandra och det är mycket

För kärleken ger vi det en chans

 

 

Jag kan inte sova

Jag är så uppspelt, jag är för djupt nere

Åh… galen, men det känns okej

Älskling, tankarna om dig håller mig uppe hela natten

 

 

Jag tror att hjärtat fortsätter slå

Än en gång öppnar du dörren

Och du är här i mitt hjärta


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Livin' on a prayer-Bon jovi

2.Crazy-brittan

3.my heart will go on-celine dion



piece of kaka....

2009-04-01 @ 20:25:19
Postat av: pinglan

den första kan jag. livin on a prayer- bon jovi



2:an har jag på tungan, men kommer inte på det



3:an har jag inte en aning om!

2009-04-01 @ 23:37:01
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Sara

Första låten är Living On A Prayer med Bon Jovi och den sista är My Heart Will Go On med Celine Dion :)

Låten i mitten vet jag inte :/ :$

2009-04-02 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0