Gissa låten...

It was a chicken, named sweetfluff, who would leave for a walk
The sun was shining and the grass was tempting
And all the fowls were so happy by heart


Hehe gissa den ni... Lite påsk inspirerad =)
Nä, men här nedan följer lite pyssel för er som ska vara hemma under påsk.. Jag är ju så snäll som sysselsätter er, eller hur =)
Som vanligt, ge mig artist o titel på de översatta låtarna =)

Telefonen ringer mitt I natten

Min pappa skriker- vad ska du göra med ditt liv

Åh pappa lilla, du vet att du fortfarande är nummer ett

 

Frank Zappa och mammorna

Var på bästa stället häromkring

Men nån idiot med en lysraket

Brände ner stället till marken

 

Jag ska inte ge upp

Jag ska inte stanna

Jag ska jobba hårdare

Jag är en överlevare

Jag ska klara det

Jag ska överleva

 

Här kommer Johnny sjungandes gamla godingar

Be bop a lua, älskling vad sa jag

Här kommer Johnny sjungandes jag har en kvinna

Ner i tunnlarna, försöker få det att löna sig

Han har uppträdandet, han har rörelsen

Yeah, grabben kan leka

 

 

Älska mig mjukt

Älska mig på riktigt

Alla mina drömmar är fullbordade

För, min älskling, jag älskar dig

Och det kommer jag alltid att göra

 

 

Här har ni massor av spel ni kan prova på oxå, klicka på bilderna =)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Heej!



Den finns på Trudes bankgatan. Vet inte om den finns på fler ställen än! Kostar 138 kr nu på kampanj :)



GLAD PÅSK!

2009-04-09 @ 14:08:36
URL: http://mathildalindstrom.blogg.se/
Postat av: fofo

hehe,,,good!!http://www.uggsinboots.com/ugg-boots-uk.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0