En helvetesnatt

God morgon på er!
Kl 05.47 o jag kan inte sova...
Jag gick o la mig vid 23 igår, men har sovit fruktansvärt dåligt..
Vaknat o somnat om omvarannat..
Flera gånger vaknar jag av att jag inte kan andas genom näsan, då börjar jag andas genom munnen vilket betyder att inom några minuter kommer en hostattack, eftersom jag blir så torr i halsen.
O sen allt detta slem/snor, som far mellan näsa o mun i de bakre gångarna, det är så äckligt! När det väl kommer fram till munnen så blir jag så äcklad så jag får en kräksreflex o måste spotta ut det.

Nu ska jag peppra i mig ipren, nässpray, halstabletter, m.m. hoppas att det hjälper.
Sorry att jag bara har gnällt i det här inlägget.. Inte så roligt att läsa, förstår jag =(

Kommentarer
Postat av: kattis

Krya på dig nu, för ikväll ska vi ju fika! =) Kram

2009-04-23 @ 09:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0