Camilla testar...

Igår var jag till Pillan o spelade Wii Mario Kart, det var roligt!!
Man blir väldigt inne i spelet o svänger med hela kroppen när man är nybörjare..
Pillan hade hittat en annan metod när man bara "tiltar" ratten, men då tappar ju ratten sin charm tycker jag =) eller så var det för att jag inte kunde...
Mycket underhållande spel med många olika banor och svårhetsgrader. Vi testade den svåraste banan o vi höll oss inte länge på den rätta vägen. Jag föll ner i avgrunden typ 14 gånger.. Behöver jag säga att vi kom sist av alla 12 spelare =/






Mario Kart på Wii får 4 av 5 testpiloter av mig!


Kommentarer
Postat av: Jo

Åh vad roligt :D ja klår er lätt hahahahah

2009-04-17 @ 17:04:02
Postat av: Ellen

ååh, det där spelade jag när jag var i kanada, as kul :D

2009-04-19 @ 13:28:03
URL: http://ellenalskarlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0