Xtravaganza

Idag är jag inne på min 19e dag med pulver maten.
Resultat: - 7,3 kg och sammanlagt -43cm runt om hela kroppen..

Åh det känns så skönt =)

Jag ser att folk tittar på mig som att det ser något anorlunda, men det är inte så många som säger rakt ut- har du gått ner i vikt.. Vissa ser verkligen att jag har tappat några kilo.

Lite längre fram så ska jag lägga ut en bild på mig när jag var som störst, och en "nu"bild.

Nu ska jag åka o handla mer pulver. Jag ska även handla till Tompa, så nu ska vi peppa varandra med det här =)

Kämpa, kämpa!!

Kommentarer
Postat av: pinglan

Det är helt sjukt! 43 cm! Ja, jisses! Kul att det går bra:)

2008-09-12 @ 18:46:42
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0