Vägning

Imorgon blir det vägning o mätning!
Jag tjuvvägde mig i morse o nu är jag på -11 kilo =) Får se imorgon vad vågen o måttbandet visar =)
Har hållt på nu i 5 veckor, nu är det bara 2 kvar..
Sen får jag börja äta mat igen, men första veckan får jag bara äta portioner stora som ett kaffefat.. Typiskt, jag som ville äta på Big Boy det första jag gjorde... Nähä istället får man äta ett ägg o kesella med lite bär.. =(

Blir lite fundersam hur det ska gå med kryssningen som vi ska åka på med jobbet.. Vi har bokat både middag o lunchbuffe, där man får äta o dricka hur mycket man vill.. Jag kommer säkert inte kunna äta någonting o så lär man ju bli full på 1 glas vin..
Hmm svårt det där.. Den som lever får se hur det blir =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0