Tjejmiddag

Nu har vi snart avverkat alla middagar, det är bara jag och Jenny kvar som ska anordna förhoppningsvis ännu en lyckad kväll.
I lördags var vi hos Jessica. Jag satt o åt min shake, medans de andra smaskade på potatisgratäng och fläskfile i champinjonstuvning... Åh det kanske är det absolut godaste som går att äta.. Gissa om jag var sugen på att kasta ut shaken genom fönstret o bara frossa =)
Sen till efterrätt åt de en kladdkaketårta med hallon i, o grädde till det.. MUMS!!
Till nästa middag har jag nog slutat med dessa shaker så då ska jag oxå få smaska i mig =)

   
   

Det blev ännu en trevlig middag med mina bästa vänner! Vad mer kan man önska sig.
Jag är så tacksam över alla mina vänner, speciellt supermodellerna =) Ni är bäst!!

Jessica; hur fungerar det med modellkontraktet nu när du är gravid =P



Kommentarer
Postat av: pinglan

Sötisar!:) Hälsa jättegrattis till Jessica!

2008-09-22 @ 11:13:56
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! Tyra har lagt kontraktet på is ett tag, vi får väl se om jag har chans att komma tillbaka och jobba med er andra sen eller inte. =) =)

2008-10-01 @ 20:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0