Tandläkarväder

Så som himlen ser ut
en onsdag över hagas
gråa trottoarer
Klockan tre i september
Strax innan det mörknar
och det luktar från bespisningen
av halvhjärtad husmanskost
och löven ligger klistrade
mot marken

Gråtunga skyar
Tandläkarväder
Nån grävmaskin som sliter upp
en cykelväg vid fotbollsplan
Och nyponbuskar, nyponbuskar
Hela vägen nyponbuskar
ser jag när jag blundar
och nånstans där så blev jag
den jag är nu

Jag var till tandläkaren idag o jag hade inga hål!! Jihoo! Nu har jag tjänat pengar =)
Lyssnar så mycket på Lasse W nu o Söndermarken är så himla bra!!

Har tappat 4 kilo nu på nya pulverkuren. Men det mesta är bara
slaggprodukter så man har inte blitt nå smalare, än..

Längtar verkligen utomlands nu när det är så himla dåligt väder..
Det finns inget tråkigar än regn!!

Igår o idag har jag varit hemma från jobbet pga förkylning,
har varit riktigt dålig, så nu går man på alvedon o nässpray.
Jag har fått en krya på mig present av min goPelle.
Ett tv spel, likt sonata som jag nu har varvat.. Han är så gullig min lilla baby =)

Sen har Pelle o jag varit o hjälpt syrran med hennes nya lägenhet som ska totalrenoveras.
Massor av slipning, spackling o målning.
Jag tycker det är så roligt att renovera!! I love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0